2012. szeptember 7., péntek

VISION EXPRESS
Magyarország
Budapest


- Jó napot! A szemüvegemről letört az az izé, ami ott az orrnál tartja érti. Mennyibe...
- Itt kellene kitölteni és aláírni ezt a nyilatkozatot!
- Mi ez?
- Csak saját felelősségre vállaljuk a javítást. Itt kell aláírni.
- Várjon már! Ha jól értem azt mondja, hogy ha a szerelés közben bármi történik a kerettel, vagy az üveggel akkor az nem a maguk gondja?
- Pontosan! De egyébként nem nagyon szokott. Vigyázunk.
- Nem írok alá ilyen papirokat. Meg tudják csinálni?
- Csak így lehet, én különben is még kezdő vagyok itt.
- Á remek! Van itt esetleg valaki aki nem kezdő és vállalja ezt a nehéz melót? Eddig valahogy azt hittem, hogy a szemüvegekkel való tevékenykedés mint olyan, az az önök szakmája.
- A kollega nem kezdő, de akkor is alá kell írni nyilatkozatot. Nézze ezt a sok nyilatkozatot, eddig mindenki aláírta.
- Aha! Viszlát!

A független optikus verzió, szintén az Árkádban:
- Jó napot! A szemüvegemről letört az az izé ami ott az orrnál tartja a...
- Az orrnyereg papucsra gondol szerintem. Természetesen ki tudjuk cserélni de csak párban, és sajnos nincs ugyanolyan márkájú mint az Ön szemüvege. 800 ft lesz és tíz perc múlva kész, van ha megfelel.
Megfelelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése